Resor - Del 2 - Miljöer


Lerum, Sverige bjuder på lika underbart grått, blåsigt och regningt väder som vanligt. På sätt och vis är det underbart skönt att vara hemma, men dagar som den kan man inte annat än längta tillbaka. Tillbaka till vackert vädet och vackra spännande miljöer och vyer
   Börjar redan fundera på vart jag ska bege mig härnäst. Första backpacker resan har gett mig mersmak om man säger så. Australien, Nya Zeeland, Indonesien eller Indien, Kina, Japan. Varför inte Thailand, Kambodja, Laos och Vietnam så att jag kan ta igen lite av det vi missade förra gången. Kanske en tågluff i Europa till våren och sen så lockar ju några månader i Sydamerika och USA. Det är bara pengar och tid som ska skakas fram.
    Träffade Malin som jag har jobbat tillsammans med på Max idag. Det var mycket trevligt då vi inte setts på ett år typ. Hon har rest själv runt i världen i 10 månader! Behöver ju knappast säga att alla hennes berättelser om vad hon hade gjort och upplevt fick det att börja suga rejält i resetarmen...

































Clean town if you want to get away
You pack your cases and you hope for a better day

- Mando Diao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0