Resor - Del 5 - Vackra vyer


Ledig idag! Har jobbat varje dag sedan jag kom hem typ så det kändes lite konstigt men det var rätt skönt :) Nu ska jag troligen få fast schema på 30 timmar i veckan till dess att jag åker upp till Stöten igen också så det ska bli bra :) Älskar verkligen de små liven och mitt jobb! Kommer inte vilja åka ifrån dom, igen...
    Idag är det kanelbullens dag också ;) Tog en sväng till mormor på eftermiddagen och fikade, bullar såklart! Var trevligt och fick visat massa bilder från resan. Då kom jag på att jag hade några kvar att slänga upp här på bloggen.
Min kamera är trasig! Vet inte riktigt vad som har hänt med den. Jag har inte tappat den eller något sådant men det verkar som om att slutarridån inte går upp helt när man fotat. Halva bilden blir helt svart... Någon som är bra på kameror? Jag vågar inte pilla själv i alla fall så det är väl bara att lämna in den någonstans... Hoppas att det inte blir allt för dyrt.
    Så länge får det bli lite gamla bilder här på bloggen. Ska skicka in några gamla favoriter till framkallning så då kanske jag slänger upp en del av dem här också! Tror att det blir mycket svart-vitt faktiskt. Har fått någonslags förkärlek till det just nu. Satt och kollade igenom massa analoga svart-vita bilder och blev inspirerad. Borde kanske skanna in dem så att ni får se dem också. Får helt enkelt vänta och se vad som dyker upp här inom den ärmaste framtiden...























In a house, on an island
There's a tale that must be told
Of our mysterious misty mountains
Behind all the songs I wrote

- Mando Diao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0