Resor - Del 4 - Big City

Igår var det fredag. Det blev en lugn kväll då jag kände mig lite hängig. Rätt gött att ligga i soffan framför tvn med datorn på magen. Hoppas att alla mina party animals där uta hade en fin kväll igår även om jag inte var med och delade den.
  Fredag igår då är det lördag idag då. Jag är själv hemma hela dagen-kvällen-natten så får se vad jag ska hitta på först en promenad med kameran kanske och så får vi se om någon har återhämtat sig från baksmällan från igår och vill umgås.

Slänger upp fler bilder från resan. Toppmoderna byggnader för den där riktiga storstadskänslan!
Det fanns annat än djungel, stränder och slum i Sydostasien ;)



















This is what they call
Big city love
Just play it by heart
'Cause I believe in true love

- Laleh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0