Resor - Del 3 - Djur & Natur


Regn och rusk idag igen och värre än någinsin... Jobbade lååång dag idag och blev några timmar ute i det underbara vädret. Blöt och trött blev jag. Det tar sin tid att klä på och klä av 10 stycken 1- till 3-åringar. Tur att jag lyckades söva dom fort och lätt så att man kunde ta sig en tupplur på 45 minuter sen.
     Tänker att det är lika bra att jag övar mig lite inför vintern. Då ska jag vara ute hela dagarna, förhoppningsvis inte i regn men i ganska många grader kallare.
     Vi hade fotografering idag också. Jag gillar ju att fota men kan säga att jag inte avundades fotografen. Behöver jag säga att det inte är det lättaste att få 40 barn att titta åt samma håll, sitta still på sin plats och le samtidigt.

Delar med mig av lite fler resebilder så länge. Fina växter och spännande varelser jag mött under resans gång. Att gå ut och fota i ösregn efter en hel dag som blöt är inget som jag kände mig jättesugen på.
























Släng ner nyckeln min fina
och få mig av denna jävla gatan
har stått i regnet så länge
att jag börjat krympa

-Håkan Hellström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0